- KALİTE POLİTİKASININ TANIMI-
Kalite politikası, bir kuruluşun üst yönetimince resmi olarak beyan edilen kalite ile ilgili amaçları ve bu amaçlara uygunluğun sürekli olarak sağlanmasına yönelik taahhüdüdür.
- KALİTE POLİTİKAMIZ -
- Kalite ve hedef ve programlarını oluşturarak gözden geçirmek, düzeltici ve iyileştirici faaliyetlerle kontrol altına almak
- Kalite sistemleri çerçevesinde tüm çalışanların daha yetkin ve yeteneklerini en üst seviyede kullanabilen kişiler haline gelmeleri için ekip çalışmasına önem vererek kalite düzeyini sürekli yükseltmek,
- Tüm çalışanlarda kalite, bilincini tesis etmek,
- Hizmet ve yönetim fonksiyonlarını gerçekleştirdiğimiz tüm faaliyetlerimizde, mevcut kalite yönetim sistemlerimizin şartlarını yerine getirmek, belgelendirmek, dokümante etmek ve sürekli iyileşmesini sağlamak,
- Kalite yönetim sisteminin etkinliğini sürekli iyileştirmek
- Tüm süreçlerde, hastaların ihtiyaç ve beklentilerini tam olarak karşılayan bir anlayış içinde güvenilir ve aranan sağlık merkezi olmak,
- Optimum tedavi kalitesinden ödün vermeden hastalara uygun tedavi hizmeti sunmak
- İçinde bulunduğumuz topluma ve çevreye saygılı, hasta memnuniyetini ön planda tutarak, örnek bir kuruluş olmak, ve iş hacmini sürekli geliştirerek, ülke ekonomisine katkıda bulunmak
- Maliyetleri düşürmek ve karlılığı arttırmak için teknolojik gelişmeleri yakından takip etmek ve uygulamak,
- Tedarikçi ve tedarikçilerle güvene dayalı bir işbirliği içinde olmak
- Sunduğumuz hizmet ve yönetim faaliyetlerimizde ulusal ve uluslar arası standartlara ve mevzuatlara uyum sağlamak,
- Çalışanlarımızın gelişimini sürekli destekleyen eğitim programları ile çalışan memnuniyeti, bağlılığı ve motivasyonunun yüksek tutulmasını sağlamak,
- Tercih edilen bir kurum olarak ağız ve diş sağlığı hizmetini sürekli geliştirmek
Dt.Yeşim MERT
BAŞHEKİM